Konkurs: WOMP

Konkurs na stanowisko dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy ul. Karłowicza 26, 85-092 Bydgoszcz

Termin przyjmowania zgłoszeń: 22.07.2019, 12:00
Termin rozstrzygnięcia konkursu: 22.07.2019, 12:00
Organizator: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

 

 

ZARZĄD

 

WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO

 

ogłasza konkurs na stanowisko

dyrektora

 

Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy

 

ul. Karłowicza 26,    85-092 Bydgoszcz

 

Do konkursu może przystąpić osoba posiadająca kwalifikacje do zajmowania stanowiska określone w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2190, 2219 i z 2019 r. poz. 492) i ustawie z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1155, 1669, 2245), tj.:

1)    posiada wykształcenie wyższe - jest lekarzem specjalistą w dziedzinie medycyny pracy lub medycyny przemysłowej;

2)    posiada wiedzę i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków kierownika;

3)    posiada co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy;

4)    nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie.

 

Kandydat zgłaszający się do konkursu winien przedstawić:

1)   podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;

2)   dokumenty stwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska, w tym dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu;

3)   opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej;

 

4)  inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe, dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata; 

 

5)   koncepcję pracy na stanowisku objętym konkursem;

6)   zaświadczenie o niekaralności wystawione nie wcześniej niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu;

7)   oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec kandydata zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska;

8)    oświadczenie następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonej ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji – zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000, 1669);

9)    zgodę na przetwarzanie danych osobowych wg załącznika do ogłoszenia.

Ofertę należy przesłać w ciągu 20 dni od daty opublikowania niniejszego ogłoszenia na adres Departamentu Zdrowia Urząd Marszałkowski, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń lub złożyć
w biurze podawczo-kancelaryjnym, w następujący sposób: W kopercie z adresem Departamentu oraz adnotacją: „Nie otwierać” i dopiskiem: „Konkurs na stanowisko dyrektora WOMP w Bydgoszczy
należy umieścić:

- ofertę w zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata, w tym adresem e-mail, nr telefonu,

- zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 56 621-25-07. Rozmowy kwalifikacyjnej odbędą się w Urzędzie Marszałkowskim w Toruniu, w sierpniu br.,
o czym kandydaci  zostaną powiadomieni indywidualnie.

Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Bydgoszczy można uzyskać w godzinach pracy:

1)    administracji Ośrodka, ul.  Karłowicza 26, Bydgoszcz;

 

2)    Departamentu Zdrowia Urzędu Marszałkowskiego, ul. M. Skłodowskiej-Curie 73, Toruń.

Załączniki:
ogłoszenie o konkursie.doc
zgoda na przetwarzanie danych.doc

 

Opublikowano dnia: 02.07.2019
wydruk z dnia: 25.11.2024 // www.womp.bydgoszcz.pl/bip