BIP
 
przetargi i konkursy ofert
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA MEDYCYNY PRACY W BYDGOSZCZY w formule „zaprojektuj i wykonaj”opublikowano:
2019-04-11
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMYWANIA W CIĄGŁEJ CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA MEDYCYNY PRACYopublikowano:
2019-03-21
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA MEDYCYNY PRACY W BYDGOSZCZY w formule „zaprojektuj i wykonaj”opublikowano:
2019-03-18
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA MEDYCYNY PRACY W BYDGOSZCZY w formule „zaprojektuj i wykonaj.”opublikowano:
2018-05-22
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Ponowny konkurs ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych w 2018 r. w zakresie badań lekarskich kandydatów do szkół ponadgimnazjalnych lub wyższych, uczniów tych szkół oraz studentów (...) na terenie powiatów nakielskiego i tucholskiegoopublikowano:
2018-04-19
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Konkurs ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych w 2018 r. w zakresie badań lekarskich kandydatów do szkół ponadgimnazjalnych lub wyższych, uczniów tych szkół oraz studentów, a także niepełnoletnich kandydatów na kwalifikacyjne kursy zawodowe i niepełnoletnich słuchaczy tych kursówopublikowano:
2018-03-23
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Zarządzanie projektem pn.: Termomodernizacja Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Bydgoszczy. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.opublikowano:
2018-02-16
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA MEDYCYNY PRACY W BYDGOSZCZY w formule „zaprojektuj i wykonaj.”opublikowano:
2017-12-29
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA MEDYCYNY PRACY W BYDGOSZCZY w formule „zaprojektuj i wykonaj.”opublikowano:
2017-09-05
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA MEDYCYNY PRACY W BYDGOSZCZY w formule zaprojektuj i wybudujopublikowano:
2017-07-24
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
INFORMACJI O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości pomieszczeń budynku Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Bydgoszczy przy ul. Karłowicza 26”opublikowano:
2017-01-27
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Informacja z otwarcia ofert na zapytania o cenę na Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości pomieszczeń budynku Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Bydgoszczy przy ul. Karłowicza 26opublikowano:
2017-01-18
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA MEDYCYNY PRACY W BYDGOSZCZY w formule zaprojektuj i wybuduj" opublikowano:
2017-00-24
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA MEDYCYNY PRACY W BYDGOSZCZY w formule zaprojektuj i wybuduj"opublikowano:
2017-00-24
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Wykonanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czustości budynku WOMP w Bydgoszczyopublikowano:
2015-06-30
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Wykonania usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości budynku WOMPopublikowano:
2014-12-11
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Przetarg ofertowy na wynajem pomieszczeń na parterze budynku przy ul. Karłowicza 26 o powierzchni 115 m2 opublikowano:
2014-03-04
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości budynku WOMP w Bydgoszczyopublikowano:
2014-01-14
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Drugi przetarg na sprzatanie budynku WOMPopublikowano:
2012-08-22
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzatania budynku WOMP Bydgoszczopublikowano:
2012-08-13
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Konkurs ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnychopublikowano:
2012-03-09
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Konkurs na stanowisko neurologaopublikowano:
2012-03-08
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
KONKURS OFERT na udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań diagnostycznych obejmujących: badanie potencjałów wywołanych ,próby tonsilonowej, USG , USG Doppler, bad. przeciwciał przeciwjądrowych, vitB12, bad. EEG i EMG, bad. mikrobiologiczneopublikowano:
2012-02-24
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Winda w WOMPopublikowano:
2011-03-16
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Unieważnienie przetargu dot. wymiany dźwigów osobowychopublikowano:
2011-02-28
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Przetarg na dostawę analizatora biochemicznegoopublikowano:
2010-10-07
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Przetarg na świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątaniaopublikowano:
2010-06-28
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |
Ucyfrowienie RTGopublikowano:
2009-07-20
| szczegóły | warunki | pytania i odpowiedzi | wynik | załączniki |

Dotyczy : Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA MEDYCYNY PRACY W BYDGOSZCZY w formule „zaprojektuj i wykonaj” - szczegóły

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (2019.04.18):

(kliknij tutaj aby się zapoznać).


Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją
zadania inwestycyjnego pn: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA
MEDYCYNY PRACY W BYDGOSZCZY w formule „zaprojektuj i wykonaj”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Nazwa projektu lub programu RPKP Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-
Pomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii,
o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, krajowy numer identyfikacyjny
82089000000000, ul. ul. Karłowicza 26 , 85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska,
tel. 0-52 341-94-46, e-mail finanse@womp.womp.bydgoszcz.pl, faks 0-52 340 02 05.
Adres strony internetowej (URL): http://www.womp.bydgoszcz.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Tak
http://www.womp.bydgoszcz.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Tak
http://www.womp.bydgoszcz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Adres: 85-092 Bydgoszcz, ul. Karłowicza 26
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU
WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA MEDYCYNY PRACY W BYDGOSZCZY w formule „zaprojektuj i
wykonaj”
Numer referencyjny: WOMP-DA-3701-3/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania
inwestycyjnego pn: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA
MEDYCYNY PRACY W BYDGOSZCZY w formule „zaprojektuj i wykonaj”. Zakres obowiązków
inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz.
U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami). Pełnienie nadzoru obejmuje następujące branże: a)
konstrukcyjno – budowlaną, b) instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych, c) instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty został w
dokumentacji, która dostępna jest na stronie internetowej: http://www.womp.bydgoszcz.pl/, w ogłoszeniu
o przetargu na wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wykonaj” dla zadania
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA MEDYCYNY PRACY W
BYDGOSZCZY w formule „zaprojektuj i wykonaj”, Nr sprawy: WOMP-DA-3701-2/2019. Planuje się,
że inwestycja będzie współfinansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w zakresie działania 3.3 „Efektywność
energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym”.
II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71530000-2
71540000-5
71541000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.
134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa
ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-03-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-03-31
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia
zakończenia robót budowlanych i rozliczenia inwestycji. Przewidywany termin wykonywania robót
budowlanych: od maja 2019 roku (po rozstrzygnięciu przetargu) do 30 czerwca 2020 roku (podpisanie
protokołu odbioru końcowego robót budowlanych).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) posiadanie wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za
spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał minimum
dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem
wielobranżowych robót budowlanych (co najmniej dwie branże, w tym branża ogólnobudowlana i
sanitarna) w ramach oddzielnych umów, polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie
budynku o kubaturze nie mniejszej niż 8 000 m3 o wartości umowy na roboty budowlane minimum
2.000.000 zł brutto każda. 2) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający
nie określa w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu. 3) Dysponowanie osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że
dysponuje osobami: a) jedną osobą, która pełnić będzie funkcje koordynatora/inspektora nadzoru robót
branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów o minimum 3-letnim doświadczeniu zawodowym. b) jedną osobą, która pełnić będzie
funkcje inspektora nadzoru robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów o minimum 3-letnim
doświadczeniu zawodowym. c) jedną osobą, która pełnić będzie funkcje inspektora nadzoru robót
elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów o minimum 3-
letnim doświadczeniu zawodowym.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3
USTAWY PZP:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21
ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez
zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2)
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie
spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej
jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub
innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy; 5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu
lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji -
dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6)
oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu
ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego
wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie
określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 8) oświadczenie
wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu
obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o
zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5
pkt 7 ustawy; 9) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o
których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r.
poz. 716).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz
usług (załącznik nr 4 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty; 2) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym:
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu. 3) Dysponowanie osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz
osób (załącznik nr 3 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Na potwierdzenie spełnienia kryterium selekcji "Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora"
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży wykaz usług wykonanych przez inspektora nadzoru –
koordynatora wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługi te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi nadzoru
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych
sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) Wykonawca, który
polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych
podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane. 3) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych
podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za
szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że
za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych
00/100) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) gwarancjach
bankowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z
2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść najpóźniej do
dnia 23.04.2019 r. na rachunek bankowy Zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy ul.
Karłowicza 26, 85-092 Bydgoszcz Konto bankowe: BZ WBK 33 1500 1360 1213 6002 1921 0000 z
zaznaczeniem „Wadium – pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania
inwestycyjnego pn: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA
MEDYCYNY PRACY W BYDGOSZCZY”. Termin uznaje się zachowany, jeśli środki pieniężne
zostaną zaksięgowane na koncie Zamawiającego do 23.04.2019 r. do godziny 10.00. Niewniesienie
wadium do upływu terminu składania ofert lub wniesienie w sposób nieprawidłowy, spowoduje
odrzucenie oferty wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 4. Z treści gwarancji
(poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być
podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być
sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację. Z treści gwarancji winno wynikać
nieodwołane i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie
związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w
okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wniesienie
wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku
bankowym zamawiającego, wadium wniesione w formie gwarancji bankowej (lub innej) należy
dołączyć do oferty przetargowej. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom
niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a
ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek
wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi
wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z
odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Wykonawca, którego oferta
zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po
jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody
na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości
wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 4) Zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz
jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich
wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych
w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 0,60
Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora 0,40
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać
wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-24, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące
sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca dokona zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wynagrodzenia
brutto określonego w ofercie. Zabezpieczenie należy wnieść najpóźniej w dniu zawarcia umowy w pełnej
wysokości. 2. W przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 93 ust. 1 i ust. 1 a ustawy
PZP zamawiający unieważni postępowanie. O unieważnieniu postępowania zamawiający zawiadomi
równocześnie wszystkich wykonawców, którzy: 1) ubiegali się o udzielenie zamówienia, - w przypadku
unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert, 2) złożyli oferty - w przypadku
unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert - podając uzasadnienie faktyczne i
prawne.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Liczba odsłon 1011569 od 01.03.2008 r.  |  Wszelkie prawa zastrzeżone 1999 - 2019 © - WOMP Bydgoszcz  |  Projekt i wykonanie - ZUE we współpracy z WOMP Bydgoszcz  |  Logowanie